dinsdag 15 april 2014

GUESTBLOG FOR URBAN MOMS

Een tijdje geleden benaderde Esther van de kids en lifestyle blog Urban Moms mij om een gastblog te schrijven. Zoals wel bekent is, ben ik een actief Instagrammer, dus het onderwerp zou zijn: een top 3 maken van mijn favoriete kids fashion labels die ik volg op Instagram.
Ik was zeer vereerd en vond het ook wel spannend, want dit zou mijn eerste gastblog wezen en ik was er wat onzeker over.
Esther gaf mij wat tips, het eindresultaat kun je bekijken op haar fantastische blog.
Ik weet niet of je al bekent was met Urban Moms, het is een inspirerende blog op het gebied van kids en lifestyle. Tevens heeft zij vaak leuke giveaway acties, weer een leuke blog om te volgen.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo