maandag 31 maart 2014

INSTA RECAP

Vorige week vloog voorbij, dat kwam ook doordat mijn weekend woensdagmiddag al begon ;)
Ik postte weer lekker veel foto's op Instagram, daarom een uitgebreidere insta dagboekboek dan vorige week.



01 Op werkdagen zit ik al vroeg in de trein richting mijn werk, dat levert soms mooie plaatjes op. Tenminste één voordeel van vroeg opstaan.

02 Tricia en ik zijn druk bezig met het organiseren van de eerste Instameeting in Groningen, we halen er heel veel positieve energie uit.

03 Ook ik had de Animal Face gedownload en de kids voorzien van een dierenhoofd, grappige app!

04 Donderdag stond er op Urban Moms een overzicht van traktaties die ik in de loop der jaren heb gemaakt. Deze maand staat Urban Moms in het teken van 'Let's celebrate' en daar passen leuke kindertraktaties heel goed bij.

05 De kids konden lekker buiten spelen, want het waren aangename temperaturen dit weekend, ze kwamen thuis met bloemetjes voor mama...zo lief!

06 Donderdag waren we wezen shoppen voor de kids in Amsterdam. Het was er ontzettend druk, heel veel touristen, daarom zijn wij alleen naar de winkel gegaan waar ik sowieso naartoe wilde gaan. Op Facebook en Instagram volg ik Big & Belg en door de foto's die ze hadden gepost van hun nieuwe winkel, werd ik heel nieuwsgierig. Ik ben uiteindelijk heel goed geslaagd bij Big & Belg en ook online...Faye is klaar voor de zomer. Voor Nathaniël heb ik online kleding besteld, dus die kan ook weer even vooruit ;)

07 Anderhalf jaar heb ik een rol behang in huis voor een smal wandje, maar mijn man had steeds geen tijd om te behangen. Dus besloot ik vrijdagmiddag om de oude behanglagen eraf te halen, beetje druk zetten ;) Daarom moest mijn springbok even een ander plekje hebben. Het eindresultaat volgt later deze week.

08 Heel veel teepee fun in de voortuin dit weekend, wij hebben ontzettend genoten van het heerlijke weer.

09 In samenwerking met Fashion Fest organiseer ik een leuke giveaway, vanavond volgt er meer info op mijn blog en op Facebook...stay tuned!!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo