vrijdag 21 februari 2014

B/W BIRTHDAY

De tijd is voorbij gevlogen, het lijkt als de dag van gisteren dat onze mooie zoon ter wereld kwam. Dat was inmiddels al 10 (!!) jaar geleden..time flies when you have kids.

Afgelopen woensdag was hij jarig, eigenlijk vroeg hij alleen om een nieuw deel van de boekenserie 'het leven van een loser'. Maar wij vonden dat hij ook wel toe was aan een nieuwe fiets, dus kreeg hij ook dat als verrassing...verrast was hij zeker!
Helaas kwam hij ziek thuis van school en lag hij de hele middag en avond op de bank met koorts (bad timing!).
Daarom vieren wij het over een paar weekjes opnieuw :)
Ik ben niet van de uitbundige kleurige versiering, dus had ik het ook nu weer lekker simpel gehouden met zwarte ballonnen waar ik zelf met een witte marker een paar teksten op had geschreven. Bij de feestwinkel vond ik een zwarte en witte mini vlaggenlijn. Ook maakte ik zelf een vlaggenlijn met de naam van mijn zoon. Natuurlijk kon de 'hooray' banner van Oh so pretty party, die in één van de Goodie Goodness boxen zat, niet missen.





















6 opmerkingen:

  1. Mooi'
    !!! Mag ik vragen waar je de zwarte ballonnen hebt gekocht ?!
    Gr. Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Jeanine!
      De ballonnen heb ik gewoon bij een feestwinkel gekocht, ze waren volgens mij € 0,20 per stuk.
      xo Charly

      Verwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd....alleen wat jammer dat je zoon ziek thuis kwam.
    Mooie versiering.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd! Wat een gave versiering zeg!
    Hopelijk is zoonlief gauw weer opgeknapt!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hippe mama ben je toch! Ziet er heel mooi uit allemaal.
    Gelukkig komt er een herkansing, ziek zijn op je verjaardag is zo sneu!

    Fijn weekend!
    Groetjes,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met jullie tiener...let the fun begin hahahaha..
    Wat sneu dat hij ziek uit school kwam,hopelijk is hij nu een beetje opgeknapt ?
    De versiering ziet er super gaaf uit..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo