donderdag 12 september 2013

TODAY IS THE DAY

Een paar maand geleden vertelde ik hier dat ik mezelf had opgegeven voor de Meet the Blogger Masterclass: Photography & Styling en vandaag is die dag aangebroken!
Gisteren lag ik de hele dag op bed met migraine, hopelijk blijft dat vandaag uit.

Ik heb ontzettend veel zin in de masterclass, niet alleen omdat ik er heel veel van op ga steken, maar ook om andere bloggers te ontmoeten.
Natuurlijk ga ik er een uitgebreid verslag van uitbrengen, dus kom zeker terug om mijn ervaring te lezen en de foto's te bekijken.









5 opmerkingen:

  1. hoi! had me voorgenomen om op te letten of ik je zou zien.....maar waarschijnlijk zat je in de andere groep en misschien was jij wel degene die 's ochtends de deur voor me open hield bedacht ik me later. nou wellicht tot een andere keer, het was een inspirerende dag he. groetjes, Yzette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Yzette,
      Het was inderdaad een inspirerende dag en ik denk dat ik idd diegene was die de deur voor jou open had gelaten, dan zat jij in de andere groep. Ik kan zo snel geen foto van jou vinden op jouw blog, maar ik denk dat we elkaar wel hadden gezien :)
      xo

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo