zaterdag 7 september 2013

GOODIE GOODNESS: SEPTEMBER

Sinds deze maand ben ik geabonneerd op de Goodie Goodness box. Misschien heb je hierover al eens gelezen in de VT Wonen (of een ander blad), maar ik zal kort uitleggen wat het inhoudt.

Als abonnee krijg je elke maand een box met speciaal geselecteerde en tevens handgemaakte producten van nieuwe ontwerpers en creatieven. In elke box zit een verhaal achter de producten en makers.
Het abonnement kan je kan je na het ontvangen van de eerste box zonder opzegtermijn beƫindigen, maar ik denk dat je dat niet snel gaat doen ;)



Deze maand zaten er goodies in de box van twee ontwerpers uit Den Haag: Eva&Anne.
Hun 'vrolijk volwassen' stijl kan je zeker terugvinden in hun ontwerpen. Bekijk hieronder de goodies die ik deze maand ontvangen had.



Letterpress kaarten, heel leuk om te versturen, maar misschien nog veel leuker om zelf te houden ;)
Hele mooie kleuren en de teksten vind ik leuk bedacht, weer wat anders dan standaard 'gefeliciteerd!'


Deze cadeaulabels geven een cadeautje extra vrolijkheid, heel leuk accent voor bij bijvoorbeeld bruin inpakpapier.


Een set van twee notitieboekjes met een vrolijk dubbelzijdig gedrukte kaft.


Eigenlijk zonde om te gebruiken, deze vellen inpakpapier.
Ze zijn ook dubbelzijdig gedrukt en van mooi stevig papier.

Dit was mijn eerste box, ik ben enthousiast en kijk uit naar de volgende!




2 opmerkingen:

  1. Oh waaw, zo'n pakje wil'k ook wel! Helaas enkel in NL dacht ik?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou eigenlijk niet, ik heb even de tekst van de website gekopieerd:

      'Op dit moment versturen wij de boxen binnen Nederland, Engeland, Belgiƫ, Duitsland en Frankrijk'

      Dus het kan wel :)
      xo

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo