woensdag 10 juli 2013

BAMBOO LOVE

Gisteren lag ik lekker in het zonnetje op mijn kleedje in de tuin, helaas moest ik om de vijf minuten van positie veranderen...want ik voelde sommige plekken van mijn lichaam niet meer.
Dat kleedje lag dus niet zo heel comfortabel :(

Al een tijdje ben ik op zoek naar een mooie tuinbank met een diepe zit waar ik lekker op kan loungen. Heerlijk liggen met veel kussens en 's avonds genieten van de warme zomeravonden...eventueel onder een plaidje. Op mijn wishlist staat dan ook ook de prachtige bamboo sofa van Tine K, ik kan 'm maar niet uit mijn hoofd zetten...hij zou perfect staan in onze tuin.

Op Pinterest heb ik wat inspiratie-foto's opgezocht, dromen jullie mee?










3 opmerkingen:

  1. <3 een plaaaaatje! Kaufen woman. En wel nu meteen! Die laatste foto, wil ook zo'n mooie grote lantern en poef <3 (ja..wat wil ik eigenlijk niet he ;))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beauty is 't echt! Wie weet..binnenkort?!
      Zo'n lantaarn wil ik ook, maar dan zo'n poef in wit leer....hebbuh hebbuh hebbuh :)
      xo

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo