zaterdag 11 mei 2013

I LOVE BEING A MOM - PART I

Het leuke aan moederdag is, dat je wordt verwend met (zelfgemaakte) cadeautjes, een ontbijtje op bed en lekker uitslapen.
Dit jaar mocht ik het cadeautje zelf uitzoeken (op het zelfgemaakte cadeau van Faye na), tja...want ik heb alles al volgens mijn gezin. Ik had ervoor gekozen om te gaan shoppen bij Tierlantijn, echt mijn favoriete woonaccessoire winkel zoals ik hier en hier al aan had gegeven.

Vanochtend stond ik eerst langs de lijn op het voetbalveld om mijn zoon aan te moedigen en vanmiddag ging ik met mijn man naar Tierlantijn. Het was een geslaagd shopping tripje, er was weer heel veel keuze uit zoveel mooie dingen.









Ben je benieuwd naar wat ik heb uitgekozen? Kom dan morgen weer een kijkje nemen op mijn blog, want dat zal ik morgen laten zien :)
In de webshop van Tierlantijn staat ook een link naar mijn blog met een foto van één van mijn aankopen van de vorige keer...ik voel mij zeer vereerd!!


1 opmerking:

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo