dinsdag 6 november 2012

SHOP MY HOME

Misschien was het jullie al opgevallen, maar gisteren heb ik geen WEEKLY RECAP gepost, omdat ik de foto's niet kon uploaden...hopelijk lukt dat deze week nog wel, dus dat houden jullie van mij tegoed.


Zoals ik al eerder aan had gegeven hou ik ervan om dingen in huis te veranderen en dat houdt mij wel ontzettend bezig.

Mijn handicap is, dat ik snel op dingen uitgekeken ben....tot grote ergernis van mijn man haha.



Toen we naar onze huidige woning verhuisden, wilde ik alleen maar teak houten meubels. Een paar jaar (of minder) later veranderden de teak houten meubels in wit met ratan....
En om eerlijk te zijn, ben ik daar ook wel een beetje op uitgekeken, maar daarover meer deze week op mijn blog.
Ik heb al heel wat verkocht of weggegeven, maar ik heb nog meer spulletjes die van mij wel naar een nieuwe eigenaar of eigenaresse mogen :)

Bovenaan deze pagina heb ik een aparte pagina aangemaakt voor spulletjes die ik verkoop, mijn eigen marktplaats.



De prijs is vast en exclusief verzendkosten (ophalen mag ook), ik probeer regelmatig 'nieuwe' items te plaatsen. Zolang de foto nog op mijn blog staat, is het te koop.

Ik hoop dat er iets leuks voor jou bij zit.

6 opmerkingen:

  1. Verkocht!!!!

    je broodplank, what else?? whahahahaha
    zie ik je de 24e?? Ik maak het geld over als ik je nummer krijg, doeiiiiii xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha....ik zat al mijn mail te checken, maar jij plaatst het gewoon hier (maar je rookt niet).
      Ik ben er inderdaad bij de 24e, zou je via de mail willen reageren? Dan mail ik jou de betaalgegevens :)
      Lfs en bedankt!

      Verwijderen
    2. ik krijg de mail terug, lukt niet!!

      Verwijderen
    3. De mail die bovenaan de foto's staan: charlysstyleoflife@live.nl

      Het is Isa wel gelukt :)

      Verwijderen
  2. Veranderen...?? Heb ik noooooit last van ^_-
    -xxx- Isa

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo