zondag 25 november 2012

I NEED SOME FUR IN MY LIFE

Ik ben al een tijdje op zoek naar de perfecte bontjas....ik zie mezelf er al lekker warm bij lopen met een prachtig exemplaar. Tot nu toe ben ik nog geen perfect exemplaar tegen gekomen, op de Margriet Winterfair  heb ik een zwarte gepast, maar die bleek helaas te kort.....en een koud buikje wil je zeker vermijden in de winter.



Ik kan de mix van faux fur met veren ook erg waarderen, van sommige krijg ik een wauw-gevoel en niet alleen door het prijskaartje ;) Ook moet het geen glanzende veren jack zijn, want ik wil er niet bij lopen als een pauw.



Mijn zoektocht is dus naar een prachtig exemplaar, niet saai en gunstig geprijsd.....moeilijke opgave?
Ik ben  aan de slag gegaan op Polyvore en heb een selectie gemaakt van bont jassen/jacks die in mijn ogen prachtig zijn.


Fur Time

Fur Time by charly80 featuring a feather jacket


En wat vind jij van de faux-fur/feather jacket trend? Iets voor jou of laat je deze trend aan jou voorbij gaan?
Ik zet mijn zoektocht zeker voort....ik wil en zal de perfecte faux-fur coat vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo